Vem är Herr Axel?

Jag har bara en kort, liten fråga idag: Vem är denna Herr Axel? Är det en verklig persion, eller mer något att skrämma barn med? jag vet inte till 100%, men jag har fått för mig att han är verklig. Att han är en styggelse, men verklig. Jag vet inte om det stämmer, och jag är medveten om att det låter högst orimligt med en farsa som kollar upp sonens Aspergers och använder som knep för att trycka till och göra det svårt för sin egen unge. Men...
 
Vad fan? Är det samma jävla unge? Ledtrådarna är alltså: Per - Japp, En ungjävel? Japp. Axel? Nu är det faktiskt svårt att hålla ifrån sig det siom vcerkar mer och mer troligt. Det är alltså samma Axel, samma, Per och då bör det vara Larsson som skiljer dem åt? Inte det heller?
 
Vad fan gär man då? Det finns fler saker jag kan göra, ungen har inte fått nog vad det verkar. Så har ni förslag på hur man ger sin vuixna unge en ordentlig minnesbeta, en sån som känns ända in i själen ni vet.....Då tar jag gärna emot förslag. Inte småtreams nu, något som verkligen känns.  Det jag har att jobba med är: Han har Aspergers. Han ger aldrig igen, han är inte så vidare värst tuff ändå. Och han har ett barn han verkar sätta främst. Hur dum unge har jag inte fått? För lätt, för enkelt när han låter känslor styra. 
 
Tips mottages tacksamt. 
 
 

Kommentera här: